آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت كشورهای اكو

آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت كشورهای اكو

بیو بگ: در جلسه كارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، آمادگی اردبیل برای برگزاری همایش بین المللی گردشگری سلامت كشورهای اكو اعلام گردید.


به گزارش بیو بگ به نقل از ایسنا، «اكبر بهنام جو» در این جلسه با بیان این كه برگزاری این همایش برای معرفی استان اردبیل فرصت بسیار خوبی را مهیا كرده است، اظهار داشت: باید بكوشیم و قابلیت های استان را به نحو احسن معرفی نماییم.
وی با تاكید بر افزایش كیفیت خدمات در استان اضافه كرد: اساساً با تلاش مسئولان استان بیشترین استفاده از این همایش خواهیم داشت.
بهنام جو همینطور برگزاری نمایشگاه معرفی قابلیت ها در حاشیه این همایش را امری بسیار تأثیرگذار دانست و خاطرنشان كرد: موفقیت هایی را كه می خواهیم از برگزاری این همایش در سطح استان داشته باشیم باید از حالا مشخص نماییم و روی آنها به صورت ویژه كار نماییم.
«نادر فلاحی» مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل هم با اشاره به زیرساخت های اردبیل برای گردشگری، اظهار داشت: با عنایت به پایلوت اعلام شده استان بعنوان استان گردشگر، سرمایه گذاری در این حوزه بسیار مهم می باشد.
وی ادامه داد: با عنایت به مرز مستقیم استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، در بحث گردشگری سلامت می توانیم نقش مهم و كلیدی ایفا نماییم.
«حسین وثوقی ایرانی» دبیر اجرایی این همایش هم با بیان این كه در این همایش علاوه بر 10 كشور اكو، 5 كشور اروپایی و 3 كشور عربی هم حضور خواهند یافت، اظهار داشت: این همایش در دو روز در استان اردبیل برگزار می شود.
وی محل برگزاری این همایش را سالن فدك برشمرد و اضافه كرد: در روز اول همایش علاوه بر برگزاری مراسم افتتاحیه، پنل های تخصصی آبدرمانی و بازاریابی گردشگری سلامت برگزار می شود، در روز دوم همایش هم پنل های علمی تعاملات فرهنگی و بین المللی، آموزش و منابع انسانی، سرمایه گذاری و بخش خصوصی و همینطور مراسم اختتامیه برگزار می شود.
وثوقی ایرانی با بیان این كه كمیته اجرایی بعنوان رأس همه كمیته ها تعیین شده و شش كمیته تشریفات، علمی، امنیت، مالی و تداركات، تبلیغات و بازاریابی در زیرمجموعه كمیته اجرایی فعالیت خواهند كرد، اظهار داشت: این همایش در سه بخش علمی، نمایشگاهی و پروتكلی برگزار می شود و تلاش ما برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش است.
این همایش طی فصل پاییز جاری در استان اردبیل برگزار می شود كه زمان قطعی آن هفته آتی مشخص خواهد شد.






1397/06/29
12:21:38
0.0 / 5
4914
تگهای خبر: درمان , درمانی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط بیوبگ
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیو بگ BioBag