کدام تبلیغات محصولات سلامت جرم است
به گزارش بیو بگ، سرپرست دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان غذا و دارو اظهار داشت: تبلیغات اغراق آمیز و خلاف واقع جرم است و رسانه ملی و سایر رسانه ها مکلفند صرفا طبق مجوزهای فرآورده های سلامت اقدام نمایند.
به گزارش بیو بگ به نقل از ایفدانا، سعید مهرزادی، درباره ی تبلیغات فرآورده های آرایشی و بهداشتی، عنوان کرد: تبلیغات اغراق آمیز و خلاف واقع جرم به حساب می آید و مجازات آن مشخص است. وی ادامه داد: با وجود حجم زیاد تبلیغات ناصحیح در فضای مجازی، برخورد با این موارد را با جدیت دنبال می نماییم. مهرزادی افزود: هم رسانه ملی و هم سایر حوزه های تبلیغاتی باید فقط برمبنای چارچوب های قانونی و آن چه در مجوزهای فرآورده های سلامت آمده است تبلیغ کنند و نه یک کلمه بیشتر. دیگر انتظار نداریم تبلیغاتی با ادعاهای غیرعلمی و اغراق آمیز در هیچ رسانه ای پخش شود و هرگونه تخلف قابل پیگیری قانونی می باشد. وی تصریح کرد: به رغم این که ما به برندینگ و تبلیغات در عرصه فرآورده های سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را به عنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه می دانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمی آییم. به طور خلاصه وی خاطرنشان کرد: به رغم اینکه ما به برندینگ و تبلیغات در زمینه فرآورده های سلامت مبتنی بر اصول قانونی اعتقاد داریم و ضعف برندینگ برخی تولیدکنندگان داخلی را بعنوان یکی از نقاط ضعف این حوزه می دانیم، در مقابل گمراه کردن مردم کوتاه نمی آییم.
منبع: بیو بگ
این مطلب بیوبگ را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط بیوبگ
نظرات بینندگان در مورد این مطلب