ضرورت توجه به محله محوری در عرضه خدمات به بیمه شدگان بیمه سلامت
به گزارش بیو بگ، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: بدون شک محله محور شدن عرضه خدمات می تواند شرایط خدمات دهی را برای بیماران بخصوص بیماران خاص و صعب العلاج مناسب تر کند.
به گزارش بیو بگ به نقل از وبدا، محمد مهدی ناصحی در نشست مشترک با رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار ضمن اشاره به لزوم توسعه خدمات برخط بیمه سلامت به سکوهای اینترنتی، اظهار داشت: نوع عرضه خدمات تاثیر مهمی در افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از کمیت و کیفیت خدمات دارد. وی ادامه داد: هر محله ای باید متصل به یک کانال ارتباطی شود که هم اکنون به قول رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار، ۵۱۵ محله، دارای کانال خدمات رسانی برخط هستند. مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، ضمن اشاره به افزایش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از خدمات برخط بیمه سلامت بخصوص در حوزه بیمه گری، اضافه کرد: نشاندار شدن خدمات مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج هم در توسعه خدمات برخط باید مد نظر قرار گیرد، ضمن این که تأکید شده که بحث غربالگری را هم میتوان با کمک خدمات رسانی برخط در اولویت قرار داد و به کاهش هزینه های حوزه سلامت کمک کرد. وی با اشاره به اینکه همکاری بیمه سلامت با مجموعه ستاد توانمند سازی قابل توجه است، اظهار داشت: محله محور نگاه مناسبی در عرضه خدمات بوده و برای پزشک خانواده هم طرح آن تدوین شده است. بدون شک محله محور شدن عرضه خدمات می تواند شرایط خدمات دهی را مناسب تر کرده و شرایط بهتری را برای بیماران بخصوص بیماران خاص و صعب العلاج فراهم آورد. ناصحی در انتها با تکیه بر این که شبکه عرضه خدمات باید منسجم و قدرتمند شود، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی است که خود مراقبتی افزوده شده و از ابتلای بیماری های غیر واگیر جلوگیری می شود البته موانع و مشکلاتی وجود دارد که باید به نحوی شفاف سازی شده و در جهت حل آن اقدامات لازم صورت گیرد.
منبع: biobag.ir
این مطلب بیوبگ را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط بیوبگ
نظرات بینندگان در مورد این مطلب