افزایش یأس و ناامیدی در میان میانسالان آمریكا

افزایش یأس و ناامیدی در میان میانسالان آمریكا

بیو بگ: نتایج یك مطالعه جدید از آن حكایت می كند كه میزان یأس و ناامیدی در میان میانسالان آمریكایی بطور فزاینده ای رو به افزایش است و در اغلب موارد این قبیل احساسات منجر به خودكشی این افراد می شود.


به گزارش بیو بگ به نقل از ایسنا، بر طبق یك گزارش تازه انتشار یافته افكار خودكشی، سوء مصرف مواد مخدر و الكل و افسردگی بالینی بین میانسالان آمریكا از اواخر دهه سوم زندگی تا اوایل دهه چهارم زندگی شان در حال افزایش می باشد.
روند ۲۵ ساله رو به افزایش امید به زندگی در ایالات متحده از سال ۲۰۱۶ میلادی به دلایلی همچون افزایش شمار خودكشی ها و هم چنین مرگ و میرهای ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر و سیروز كبدی ناشی از مصرف الكل در بین جوامع روستایی سفیدپوست و با تحصیلات پایین این كشور معكوس شده است.
افزایش بیكاری، خروج دولت از شبكه های پشتیبانی اجتماعی و درك عمومی از عدم توجه همچون محرومیت فرهنگی در ایالات دورافتاده تر نسبت به مراكز پرجمعیت تر و با امكانات آموزشی بیشتر بر تشدید روند رو به زوال وضعیت سلامت روان میانسالان آمریكایی افزوده است.
در مطالعه اخیر اهتمام بر آن بوده تا این نكته بررسی شود كه آیا علل مصرف مرگبار مواد مخدر، افكار خودكشی و افسردگی به افرادی از گروه هایی خاص منحصر می شود یا پدیده ای فراگیرتر است.
آن چه كه نویسندگان این مطالعه را شگفت زده كرد عمومی تر بودن افسردگی در میانسالان آمریكایی فرای تصور آنها بوده است. بطوریكه مقایسه بعضی از داده های قبلی و بررسی سلامت روحی و جسمی هزاران نفر از شهروندان میانسال ایالات متحده آمریكا در طول دوره بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی نشان داد افزایش میزان افسردگی تنها منحصر به سفیدپوستان با تحصیلات پایین نیست بلكه این وضعیت در تمامی آمریكایی هایی كه در دهه سوم زندگی خود قرار دارند، بدون در نظر گرفتن نژاد، قومیت، تحصیلات و جغرافیا وخیم تر شده است.
بنا بر گزارش اسپوتنیك، نویسندگان این مطالعه هم چنین خواهان افزایش بودجه برای مسائل بهداشت روانی در ایالات متحده خصوصاً در گروه میانسالان شده است، چونكه میزان مرگ و میرها در این نسل از آمریكایی ها افزایش یافته است. آنها هم چنین تاكید نمودند كه با عنایت به عمومیت ناامیدی و افسردگی در جمعیت های مختلف میانسالان آمریكا، تلاش ها برای بهبود وضعیت سلامت روان نباید تنها منحصر به جمعیت روستایی شود.




منبع:

1398/02/08
22:10:28
5.0 / 5
4610
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط بیوبگ
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
بیو بگ BioBag