تاكید WHO بر لزوم ارائه اطلاعات بیشتر در ارتباط با موارد كروناویروس

تاكید WHO بر لزوم ارائه اطلاعات بیشتر در ارتباط با موارد كروناویروس

به گزارش بیو بگ سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام نمود: لزوم دارد كشورهای خاورمیانه اطلاعات بیشتری را در ارتباط با موارد كروناویروس عرضه كنند.


به گزارش بیو بگ به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت امروز (چهارشنبه) اعلام نمود: لزوم دارد كشورهای خاورمیانه اطلاعات بیشتری را در ارتباط با موارد كروناویروس عرضه كنند تا به تقویت اقدامات لازم برای مقابله با بیماری كووید-۱۹ در سراسر این منطقه كمك گردد.
«احمد المنظری» رئیس دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: تابحال رویكرد منطقه ای برای مقابله با كروناویروس برابر نبوده و لازم است اقدامات بیشتری صورت گیرد.
وی ادامه داد: ارتقای دسترسی به اطلاعات به سازمان جهانی بهداشت اجازه می دهد تا روند پیشروی بیماری را با دقت بیشتری ردیابی كند و برنامه های تایید شده را به سرعت اجرایی كند.
وی اشاره كرد: متاسفانه با وجود وخیم تر شدن اوضاع اطلاعات كافی توسط كشورها در سازمان جهانی بهداشت قرار نمی گیرد.
رئیس دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت اضافه كرد: این سازمان تلاش هایی را كه برای تقویت نظارت، افزایش تعداد آزمایش های تشخیصی و پشتیبانی از خانواده هایی كه با بیماری كووید-۱۹ درگیر هستند انجام گرفته شاهد بوده است اما همچنان لازم است تا اقدامات بیشتری صورت گیرد. در خیلی از كشورها زمان كافی برای سرعت بخشیدن به اقدامات حمایتی و كمك به متوقف ساختن همه گیری وجود دارد.
به گزارش بیو بگ به نقل از خبرگزاری رویترز، در خیلی از كشورهای خاورمیانه موارد مبتلاشدن به بیماری كووید-۱۹ نسبت به كشورهای شرق آسیا و اروپا پایین است و مقامات سازمان جهانی بهداشت نگران هستند كه آمار واقعی بیش از آن تعداد گزارش شده باشد كه قسمتی از آن از نبود تجهیزات آزمایشگاهی نشات می گیرد.




منبع:

1398/12/28
21:19:36
5.0 / 5
3335
تگهای خبر: بهداشت , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط بیوبگ
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
بیو بگ BioBag